torsdag 2 april 2015

Bloggen och vi som gör inlägg


Tanken med den här bloggen är att vi ska dela med oss av våra diskussioner och funderingar kring läraryrket, men fokus ligger på den litteratur vi ska läsa i pågående kurs. Vi är studenter med inriktning år F-3 samt 4-6.


Sara Fredriksson
- Jag är 22 år, bor i Årjäng tillsammans med min sambo. Jag går grundlärarprogrammet 4-6 och tillhör Karlstad lärcentrum. På fritiden gillar jag att träna och umgås med vänner och familj.

Malin Andersson

- är 25 år och kommer ifrån Strömstad. Går grundlärarprogrammet F-3 på Karlstads universitet via lärcentra Orust. Några av mina större intressen är musik och data samt diverse spel. På fritiden sjunger jag i ett lokalt band.

Sari Savinen Andersson

- Jag kommer från Karlskoga och går grundlärarprogrammet 4-6 och tillhör Karlstad lärcentrum. Jag är 25 år och jobbar extra som lärare på en högstadieskola med MA/NO som ämnen. På fritiden tycker jag om att träna och träffa vänner.
       
Vincent Persson
- kommer från Borlänge men bor nu i Karlstad med min flickvän och våra hundar. I Karlstad går jag grundlärarprogrammet 4-6. Jag är inne på min sjätte termin och trivs jättebra. Mina intressen är dykning, djur och att resa.

Charlotte Larsson
- är 33 år gammal och bor på Hönö i Göteborgs norra skärgård. På fritiden tycker jag om att umgås med min familj, min man och våra två barn 8 och 10 år gamla samt vår franska bulldog. Utöver mina studier i grundlärarprogrammet f-3, arbetar jag halvtid i en årskurs ett.

Lina Karlsson 

- är 25 år och kommer ifrån Karlstad. Jag läser grundlärarprogrammet 4-6 på Karlstads Universitet. När jag inte pluggar och sliter brukar jag vikariera på Stodeneskolan i Karlstad där jag trivs otroligt bra. Jag umgås även mycket med min familj och vänner på fritiden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar